July 13, 2013

Hallo,

Welkom op mijn blog.

Mijn naam is Rob Knetsch en ik woon in Alkmaar (Nederland).
Ik ben musicus, dichter en kunstenaar. Ik maak al meer dan 30 jaar muziek, poëzie en grafische kunst.
Alle informatie over mijn muziek kun je vinden op de website http://www.syntigroep.nl.

Deze blog gaat vooral over mijn gedichten en mijn kunstwerken, en is onderverdeeld in drie categoriëen:
Kunstwerken (Artwork), Engelstalige poëzie (English poetry) en Nederlandstalige poëzie (Dutch poetry).
Deze blog is voornamelijk in het engels geschreven, behalve waar het mijn Nederlandstalige poëzie betreft.

Een keer per week, op maandag om 12:00 uur, plaats ik op dit blog afwisselend een afbeelding van een van mijn kunstwerken of twee van mijn gedichten: een engelstalig en een nederlandstalig. Opmerking: de afbeeldingen op deze blog zijn minder scherp en hebben veel minder details dan de originele kunstwerken.

Als je een opmerking wil plaatsen of mij een vraag wil stellen, ga dan gerust je gang.

Er rust copyright op alle inhoud van deze blog. Dus niets kopiëren, herbloggen of dupliceren op welke manier of in welke vorm dan ook. Maar je mag natuurlijk altijd een referentie of een link naar mijn blog publiceren.

Rob Knetsch

Toegevoegd op 23 juni 2014
Met ingang van 30 juni 2014 plaats ik elke week een engels gedicht, op maandag. Dit in plaats van een keer in de twee weken.



Ik hoop dat je mijn blog met veel plezier bezoekt.
Zo ja, deel dan mijn blog met je vrienden op Facebook en Twitter.

No comments: